SD+ produljeno
održavanje

SD+ zaštita od
oštećenja i loma

SD+ produljeno održavanje
i SD+ zaštita od oštećenja

SD+ produljeno održavanje
e-bicikli/e-romobili

SD+ Zaštita od
loma ekrana

SD+ produljeno održavanje

Kada se isplati kupiti produljeno održavanje?

Produljeno održavanje oslobađa te stresa kada kupuješ svoje premium proizvode za koje očekuješ da ćeš ih redovno koristiti i nakon isteka dvogodišnjeg jamstvenog roka, odnosno nakon proteka jamstva proizvođača ako je ono dulje od osnovnog jamstva od 2 godine.

Produlji osnovno jamstvo za 1-3 godine i uživaj u sigurnosti. Što dulje produljiš održavanje ušteda je veća.

Cijena kupnje produljenog održavanja izračunava se ovisno o cijeni samog proizvoda za koji se kupuje. Izračun cijene prikazan je uz proizvod.

Produljeno održavanje kupuješ zajedno sa svojim proizvodom

Produljeno održavanje možeš kupiti za sljedeće kategorije proizvoda:

Grupa proizvoda A

Televizori | Perilice i sušilice rublja | Perilice posuđa | Bojleri | Usisavači | Parni i visokotlačni čistači | Glačala | Parne postaje Aparati za kavu | Mali kućanski aparati

Grupa proizvoda B

Laptop računala | Stolna računala | Monitori | Printeri |Soundbarovi | Hladnjaci | Pećnice | Klima uređaji | Ploče za Kuhanje | Nape | Zamrzivači | Štednjaci | Fotoaparati | Kamere

Dodatna sigurnost za tvoje uređaje

Ugovori SD+ produljeno održavanje do 1 godine

Produljeno održavanje vrijedi za : Mobitele | Tablete | Pametne satove | Pametne narukvice | e-bicikle i e-romobile


Da bi ostvario pravo na SD+ produljeno održavanje u slučaju da proizvođač ili drugi subjekt nudi pravo na dodatno jamstvo (npr. 2+3) uz uvjet registracije na stranici davatelja tog jamstva – obavezno voditi računa da se registriraš po kupnji uređaja. U suprotnom nećeš moći koristiti pravo na SD+ produljeno državanje koje se aktivira po isteku tog jamstva.

SD+ zaštita od oštećenja i loma

Bezbrižnost nadohvat ruke

Zaštiti svoj uređaj od oštećenja i loma

Sancta Domenica se u okviru ugovorene usluge obvezuje Korisniku naknaditi stvarno nastalu štetu na uređaju koja je nastala kao posljedica:


  • Fizičkog oštećenja
  • uništenja uslijed požara uključujući štetu od dima i čađe, udara groma, eksplozije, pada zrakoplova ili njegovih dijelova/tereta
  • gašenja požara
  • oluje i tuče
  • izljeva vode
  • poplave i bujice
  • lavine
  • djelovanja mehaničke sile svih vrsta predmeta bez vlastite i tuđe sile
  • kratkog spoja
  • promjene napona (prenapon, podnapon, električni naboj, elektromagnetske smetnje)
  • indirektnog udara groma,
  • implozije ili drugog djelovanja pri podtlaku, nepažnje osiguranika pod kojom se podrazumijeva pad, lom i iznenadno djelovanje tekućine.


SD+ Zaštitu od loma ekrana možeš kupiti za sljedeće kategorije proizvoda:


  • Mobilni telefoni
  • Tableti
  • Pametni satovi i narukvice

SD+ produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja

e-bickli/e-romobili

Za bezbrižnu vožnju

Premium zaštita i održavanje za tvoje e-vozilo

Ugovori ovu kombiniranu uslugu koja pokriva štete na e-biciklu/e-romobilu nastale nakon isteka roka osnovnog jamstva koje su posljedica nedostatka materijala ili izvedbe uređaja i štete nastale neočekivano i slučajno, usprkos uobičajen pažnje kod redovne upotrebe. Pokrivene su štete nastale zbog slučajne i neočekivane nezgode koja za posljedicu ima nemogućnost daljnjeg redovnog korištelja te čiji popravka nije pokriven jamstvom proizvođača/prodavatelja.

SD+ produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja

Ugovori kombiniranu uslugu

Osiguraj dugovječnost svojih uređaja

Ugovori kombiniranu uslugu produljenog održavanja i zaštite od oštećenja. Usluga pokriva štete na uređaju nastale nakon isteka roka osnovnog jamstva koje su posljedica nedostatka materijala ili izvedbe uređaja i štete nastale neočekivano i slučajno, usprkos uobičajene pažnje kod redovne upotrebe. Pokrivene su štete nastale zbog slučajne i neočekivane nezgode koja za posljedicu ima nemogućnost daljnjeg redovnog korištenja te čiji popravak nije pokriven jamstvom proizvođača/prodavatelja.

Ovu uslugu nije moguće ugovoriti za mobilne telefone, tablete pametne satove i pametne narukvice.

SD+ zaštita od loma ekrana

Preduhitri lom ekrana

Zaštiti zaslon svog pametnog ljubimca

Sancta Domenica se u okviru ugovorene usluge obvezuje Korisniku naknaditi stvarno nastalu štetu na uređaju koja je nastala nepažnjom Korisnika (pad, lom,) ili djelovanjem mehaničke sile svih vrsta predmeta bez vlastite ili tuđe krivnje, a što ima za posljedicu oštećenje ekrana.

SD+ Zaštitu od loma ekrana možeš kupiti za sljedeće kategorije proizvoda:


  • Mobilni telefoni
  • Tableti
  • Pametni satovi i narukvice

Opći uvjeti

Članak 1. Primjena  

1)          Ovi opći uvjeti primjenjuju se na dobrovoljno, ugovoreno SD+ produljeno održavanje u kojem Sancta Domenica d.o.o., Dr. Franje Tuđmana 69, Sveta Nedelja, OIB: 35409850545 (dalje u tekstu: Sancta Domenica) Korisniku odgovara za određene nedostatke materijala i izvedbe kupljenog uređaja nakon proteka osnovnog jamstva od dvije godine, odnosno nakon proteka jamstva proizvođača ako je dulje od osnovnog, te na dobrovoljnu, ugovorenu SD+ zaštitu za trajanja koje Sancta Domenica pod određenim uvjetima odgovara Korisniku za štetu nastalu lomom ekrana mobilnog telefona, tableta, pametnog sata i narukvice, kao i za određena ostala oštećenja tih uređaja te na skupnu uslugu SD+ Produljenog održavanja i SD zaštite od oštećenja i loma i na skupnu uslugu SD+ Produljenog održavanja i SD zaštite od oštećenja za e-bicike/e-romobile.
2)          U slučaju problema s uređajem, prava Korisnika prema prodavatelju ili proizvođaču uređaja pokrivenih jamstvom zajamčena su Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti potrošača i drugim relevantnim zakonskim propisima. Ovi uvjeti ne umanjuju prava koja Korisnici imaju temeljem zakonskog jamstva niti odgovornost prodavatelja za nedostatke proizvoda. SD+ produljeno održavanje i SD+ zaštita ne zamjenjuje ta prava niti ih poništavaju. SD+ produljeno održavanje i SD+ zaštita dodatne su ugovorne zaštite pored zakonskog jamstva kojeg je, sukladno primjenjivim odredbama Zakona o potrošačima, Zakona o obveznim odnosima i drugim relevantnim zakonskim propisima, obvezan dati prodavatelj, odnosno proizvođač uređaja.  

Članak 2. Značenje pojmova  

1)           Pojedini pojmovi u ovim Uvjetima imaju sljedeće značenje:  

- "Sancta Domenica'' – davatelj SD+ produljenog održavanja i SD+ zaštite; - ''Korisnik'' – kupac koji je ugovorio SD+ Produljeno održavanje i/ili SD+ zaštitu; - ''Uređaj'' – električni uređaj namijenjenim kućnoj upotrebi i/ili poslovnoj upotrebi ukoliko se ne radi o osnovnom sredstvu za rad, izuzev IT opreme (računala, prijenosna računala, monitori, tableti, pisači, fiksni telefoni, televizori, mobilni telefoni, pametni satovi, pametne narukvice, audio video oprema i sl.). Ne odnosi se na izložbene uređaje starije od 12 mjeseci. Kategorije uređaja koje su obuhvaćene SD+ produljenim održavanjem i SD+ zaštitom navedene su kod svake vrste usluge obuhvaćene ovim Općim uvjetima. - ''Osnovno jamstvo'' – podrazumijeva zakonom propisano jamstvo za razdoblje od 2 godine od kupnje uređaja u kojem Sancta Domenica odgovara kupcima za materijalne nedostatke kupljenog uređaja; - ''SD+ Produljeno održavanje'' – održavanje koje Sancta Domenica pruža kao dodatnu uslugu Korisnicima nakon završetka osnovnog jamstva, a ovisno o kupljenoj usluzi može trajati jednu, dvije ili tri godine nakon završetka osnovnog jamstva od dvije godine.  

Članak 3. SD+ Produljeno održavanje  

1)           Produljeno održavanje moguće je ugovoriti samo u trenutku kupnje uređaja.
2)           Predmet SD+ produljenog održavanja mogu biti televizori, perilice suđa, perilice rublja, sušilice, usisavači, parni i visokotlačni čistaći, glačala, parne postaje, aparati za kavu, mali kućanski aparati, bojleri i igrače konzole hladnjaci, laptopi, monitori, pećnice, klime, soundbarovi, stolna računala, printeri, fotoaparati, kamere, ploče za kuhanje, nape, zamrzivači, štednjaci, mobiteli, tableti, pametni satovi, pametne narukvice, e-bicikli i e-romobili.
3)           SD+ produljeno održavanje može se ugovoriti u trajanju od 1, 2 ili 3 godine, a aktivira se protekom 24 sata dana isteka osnovnog jamstva od dvije godine, odnosno protekom 24 sata dana isteka jamstva proizvođača ako je to jamstvo dulje od osnovnog. Trajanje SD+ produljenog održavanja izraženo je brojem iza znaka + : - Produljeno održavanje 2+1, - Produljeno održavanje 2+2, - Produljeno održavanje 2+3, - Produljeno održavanje 3+1, - Produljeno održavanje 3+2, - Produljeno održavanje 4+1. - Produljeno održavanje 5+2, - Produljeno održavanje mobiteli, tableti, pametni satovi i pametne narukvice 2+1, - Produljeno održavanje e-bicikli/e-romobili 2+1
4)           Sancta Domenica u ugovorenom razdoblju SD+ produljenog održavanja odgovara Korisniku za određene nedostatke materijala i izvedbe kupljenog uređaja, osim u slučajevima navedenim u članku 7. ovih Općih uvjeta.
5)           Korisnik za vrijeme trajanja SD+ produljenog održavanja ima pravo na naknadu štete do visine vrijednosti kupljenog uređaja.
6)           Neovisno o ugovorenom razdoblju, SD+ produljeno održavanje prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, bez obzira je li šteta naknađena ili nije te u slučaju prodaje uređaja trećoj osobi (SD+ produljeno održavanje prestaje na dan sklapanja ugovora o kupoprodaji).
7)           Produljeno održavanje za e-bicikle/e-romobile ne vrijedi za bateriju i punjač električnih romobila i bicikla.  

Članak 4. SD+ zaštita od oštećenja i loma  

1)           Korisnik može u trenutku kupnje ugovoriti zaštitu mobilnih telefona, tableta, pametnih satova i pametnih narukvica od oštećenja i loma, u trajanju od jedne ili dvije godine.
2)           Zaštita od oštećenja vrijedi 1 ili 2 godine od datuma kupnje uređaja, ovisno o vrsti sklopljenog ugovora.
3)           Sancta Domenica se u okviru ugovorene usluge obvezuje Korisniku naknaditi stvarno nastalu štetu na uređaju koja je nastala kao posljedica:  

- fizičkog oštećenja, - uništenja uslijed požara uključujući štetu od dima i čađe, udara groma, eksplozije, pada zrakoplova ili njegovih dijelova/tereta, - gašenja požara, - oluje i tuče, - izljeva vode, - poplave i bujice, - lavine, - djelovanja mehaničke sile svih vrsta predmeta bez vlastite i tuđe sile, - kratkog spoja, - promjene napona (prenapon, podnapon, električni naboj, elektromagnetske smetnje), - indirektnog udara groma, - implozije ili drugog djelovanja pri podtlaku, - nepažnje osiguranika pod kojom se podrazumijeva pad, lom i iznenadno djelovanje tekućine.  

4)           Sancta Domenica ne odgovara Korisniku za slučajeve navedene u članku 7. ovih Općih uvjeta.
5)           Korisnik za vrijeme trajanja ugovorene SD+ zaštite od oštećenja i loma ima pravo na naknadu štete za isključivo jedan od slučajeva navedenih u stavku 3. ovog članka.
6)           Neovisno o ugovorenom razdoblju, SD+ zaštita od oštećenja i loma prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, bez obzira je li šteta naknađena ili nije te u slučaju prodaje uređaja trećoj osobi (SD+ zaštita prestaje na dan sklapanja ugovora o kupoprodaji).  

Članak 5. SD+ zaštita od loma ekrana  

1)           Korisnik može u trenutku kupnje ugovoriti zaštitu mobilnih telefona, tableta, pametnih satova i narukvica od loma ekrana, u trajanju od jedne ili dvije godine.
2)           Zaštita od loma ekrana vrijedi 1 ili 2 godine od datuma kupnje uređaja, ovisno o vrsti sklopljenog ugovora.
3)           Sancta Domenica se u okviru ugovorene usluge obvezuje Korisniku naknaditi stvarno nastalu štetu na uređaju koja je nastala nepažnjom Korisnika (pad, lom,) ili djelovanjem mehaničke sile svih vrsta predmeta bez vlastite ili tuđe krivnje, a što ima za posljedicu oštećenje ekrana.
4)           Sancta Domenica ne odgovara Korisniku za slučajeve navedene u članku 7. ovih Općih uvjeta.
5)           Korisnik za vrijeme trajanja ugovorene SD+ zaštite ima pravo na naknadu štete za isključivo jedan od slučajeva navedenih u stavku 3. ovog članka.
6)           Neovisno o ugovorenom razdoblju, SD+ zaštita prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, bez obzira je li šteta naknađena ili nije te u slučaju prodaje uređaja trećoj osobi (SD+ zaštita prestaje na dan sklapanja ugovora o kupoprodaji).  

  Članak 6. SD+ Produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja  

1)           SD+ Produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja odnosi se na: - štete nastale nakon isteka roka osnovnog jam¬stva koje su posljedica nedostatka materijala ili izvedbe uređaja i - štete nastale neočekivano i slučajno, usprkos uobičajene pažnje kod redovne upotrebe. Pokrivene su štete nastale zbog slučajne i neočekivane nezgode koja za posljedicu ima nemogućnost daljnjeg redovnog korištenja te čiji popravak nije pokriven jamstvom proizvođača/ prodavatelja.
2)           SD+ Produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja ne može se ugovoriti za mobilne telefone, tablete, pametne satove i pametne narukvice.   Trajanje SD+ produljenog održavanja izraženo je brojem iza znaka + : - Produljeno održavanje 2+1 i zaštita od oštećenja ukupno 3 godine - Produljeno održavanje 2+3 i zaštita od oštećenja ukupno 5 godina - Produljeno održavanje 3+2 i zaštita od oštećenja ukupno 5 godina - Produljeno održavanje 5+2 i zaštita od oštećenja ukupno 7 godina  

3)           Kod SD+ zaštite od oštećenja Korisnik ima pravo naknade štete za isključivo jedan osigurani slučaj tijekom trajanja osiguranja, a kod produljenog održavanja ima pravo naknade štete za više osiguranih slučajeva, ali ukupna vrijednost svih naknada unutar osiguranog razdoblja zajedno je ograničena na iznos cijene uređaja u trenutku kupnje.
4)           Neovisno o ugovorenom razdoblju, SD+ zaštita prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, bez obzira je li šteta naknađena ili nije te u slučaju prodaje uređaja trećoj osobi (SD+ zaštita prestaje na dan sklapanja ugovora o kupoprodaji).  

Članak 7. SD+ Produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja – e-bicikli/e-romobili  

1)           Produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja za e-bicikle/e-romobile odnosi se na: - štete nastale nakon isteka roka osnovnog jam¬stva koje su posljedica nedostatka materijala ili izvedbe uređaja i - štete nastale neočekivano i slučajno, usprkos uobičajene pažnje kod redovne potrebe. Pokrivene su štete nastale zbog slučajne i neočekivane nezgode koja za posljedicu ima nemogućnost daljnjeg redovnog korištenja e-bicikla/e-romobila te čiji popravak nije pokriven jamstvom proizvođača/prodavatelja. Pokrivene su i štete nastale iznenadnim utjecajem tekućina.
2)           Trajanje SD+ produljenog održavanja izraženo je brojem iza znaka + :  -Produljeno održavanje 2+1 i zaštita od oštećenja ukupno 3 godine.  

3)           Kod SD+ zaštite od oštećenja Korisnik ima pravo naknade štete za isključivo jedan osigurani slučaj tijekom trajanja osiguranja, a kod produljenog održavanja ima pravo naknade štete za više osiguranih slučajeva, ali ukupna vrijednost svih naknada unutar osiguranog razdoblja zajedno je ograničena na iznos cijene uređaja u trenutku kupnje.
4)           Baterija ne može biti predmet usluge Produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja.
5)           Neovisno o ugovorenom razdoblju, SD+ zaštita prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, bez obzira je li šteta naknađena ili nije te u slučaju prodaje uređaja trećoj osobi (SD+ zaštita prestaje na dan sklapanja ugovora o kupoprodaji).    

Članak 8. Opseg odgovornosti  

1)           U slučaju da se, sukladno sklopljenom ugovoru i odredbama ovih Općih uvjeta, utvrdi nedostatak ili oštećenje uređaja Korisnika, Sancta Domenica je obvezna Korisniku naknaditi trošak popravka uređaja do visine vrijednosti uređaja.
2)           Ukoliko uređaj nije moguće popraviti ili je trošak popravka uređaja veći od prodajne vrijednosti uređaja u trenutku nastanka oštećenja (totalna šteta), Sancta Domenica će Korisniku naknaditi iznos prodajne cijene takvog novog uređaja, umanjenog za vrijednost ostatka oštećenog uređaja ako isti ostaje na raspolaganju Korisniku.
3)           Ukoliko nije moguće nabaviti isti takav uređaj ili se isti više ne proizvodi, Sancta Domenica je obvezna Korisniku naknaditi iznos cijene novog uređaja koji je prema tehničkim karakteristikama najsličniji uređaju koji je pretrpio totalnu štetu (što će odrediti ovlašteni servis ili drugi servis određen od strane Sancta Domenice), umanjeno za vrijednost ostatka oštećenog uređaja ako isti ostaje na raspolaganju Korisniku.
4)           Procjena visine troškova popravka određuje se prema pisanom očitovanju od strane ovlaštenog servisa ili drugog servisa određenog od strane Sancta Domenice.
5)           U slučaju raskida ugovora o kupoprodaji uređaja uz koji je kupac kupio i SD+ produljeno održavanje i SD+ zaštitu sukladno ovim Općim uvjetima, koji raskid kupac ostvaruje na temelju zakona, Sancta Domenica će kupcu vratiti cjelokupni iznos koji je kupac platio za navedenu uslugu, ukoliko do raskida ugovora o kupoprodaji kupac nije konzumirao tu uslugu.  

Članak 9. Ograničenje odgovornosti    

1)           Sancta Domenica ne odgovara za nedostatke materijala i izvedbe uređaja u tijeku ugovorenog SD+ produljenog održavanja, kao ni za oštećenje uređaja ni za lom ekrana u tijeku ugovorene SD+ zaštite od oštećenja i loma i SD zaštite od loma ekrana, kao i skupne usluge SD+ produljenog održavanja i SD+ zaštite od oštećenja, uključujući i e-bicikle/e-romobile, obuhvaćene ovim Općim uvjetima koji se pojave: - zbog uporabe neispravnog uređaja, a s kojom činjenicom neispravnosti je Korisnik morao biti upoznat; - zbog djelovanja okoliša i/ili uporabe i ne mogu se pripisati samostalnom incidentu (ne odnosi se na nedostatke materijala i izvedbe uređaja); - zbog neposrednih posljedica trajnog utjecaja i djelovanja kemijskih, toplinskih ili mehaničkih uvjeta smještaja (korozije, zračenja, starenja, prekomjernih vibracija i sl.); - zbog redovne uporabe uređaja za svrhe za koje je uređaj proizveden, a koji nisu nastali kao posljedica slučajeva koji su obuhvaćeni ugovorom; - zbog starenja i habanja uređaja; - zbog neprimjerene, nepropisne ili neuobičajene uporabe, podešavanja i/ili čišćenja uređaja, ako takvi postupci nisu u skladu s uputama proizvođača uređaja; - zbog dugotrajnog kemijskog ili termičkog djelovanja na uređaju, te ne odgovara za eventualne troškove servisiranja, namještanja i čišćenja, kao niti postupno pogoršanje radnog učinka uređaja; - zbog namjere ili krajnje nepažnje Korisnika (što utvrđuje ovlašteni servis ili drugi servis određen od strane Sancta Domenice); - zbog puštanja u rad prije konačnog popravka; - zbog kršenja tehničkih propisa, zaštitnih mjera i pravila tehničkog korištenja uređaja te nepravilnog rukovanja uređajem; - u garancijskom/jamstvenom roku u kojem je odgovoran proizvođač (odnosi se isključivo na SD+ produljeno održavanje); - na svim vrstama softvera (uključujući operativne sustave, pogonske softvere, pogonske programe, pomoćne programe, itd.) odnosno koji su posljedica računalnih virusa, grešaka u  programiranju ili softveru i koji djeluju na ili kroz softver ili nosače podataka. Korisnik je osobno odgovoran za programe, pogonske programe, podatke i njihovu funkcionalnost. Sancta Domenica ne odgovara za gubitak podataka i softvera. Sancta Domenica ne odgovara za troškove popravka u slučaju nedostataka i nepravilnosti vezanih uz softvere, operativne sustave, viruse, kompatibilnost, spašavanje podataka, vraćanje sustava, ponovno prikupljanje podataka, itd.; - zbog nestručne ugradnje, neprikladnog popravka ili preinaka izvršenih od strane trećih osoba koje nisu stručno osposobljene i ovlaštene za takve zahvate; - zbog uporabe uređaja u svrhe protivne uputama o uporabi i svrsi koje je proizvođač naznačio; - pri uklanjanju zanemarivih nedostataka, a naročito ogrebotine i ostale greške u izgledu uređaja koje su estetske prirode i ne utječu na tehničku uporabljivost uređaja; - kao posljedica dugotrajnog djelovanja vlage ili kamenaca (utvrđeno od strane ovlaštenog servisa ili drugog servisa određenog od strane Sancta Domenice); - zbog uporabe neispravne ili pogrešne eksterne dodatne opreme (primjerice: pričvršćenja, podzemna kućišta, itd.); - zbog oružja ili naprava čija razorna snaga potječe od atomske ili nuklearne fizije i/ili fuzije ili drugih sličnih reakcija ili radioaktivnih tvari; - zbog radioaktivnog, otrovnog, eksplozivnog ili bilo kojeg drugog opasnog svojstva radioaktivnih tvari; - zbog opasnosti koje su u neposrednoj vezi s potresom; - zbog rata, građanskog rata, revolucije, ustanka, nemira koji nastanu iz takvih događaja, ratnih oružja, zarobljavanja, zapljena, ograničenja ili zadržavanja i posljedicama tih događaja ili pokušaja da se izvrše sabotažom, detonacijom eksploziva, ako osoba koja to radi djeluje zlonamjerno ili iz političkih pobuda, građanskih nemira, nasilja ili drugih sličnih događaja. - zbog čina terorizma ili su s tim u vezi; - na uklonjivim eksternim diskovima; - na pomoćnoj i potrošnoj robi koju je proizvođač definirao kao potrošni materijal ili potrošni dio, u što svakako spadaju vanjske tipkovnice, miševi, daljinski upravljači, kontrolieri za igraće konzole, punjači, baterije, toneri, mehanizmi za taljenje, tinta, ugljične četkice, bubnjevi i žaruljice, i u slučaju kada su isti pakirani zajedno s uređajem; - na svim vrstama alata; - na ostalim dijelovima koji moraju biti zamijenjeni tijekom trajanja elektroničkog uređaja; - na zasebno kupljenoj dodatnoj opremi odnosno dodatno ili naknadno kupljenoj dodatnoj opremi; - na uređajima kupljenim za daljnju prodaju ili stjecanje prihoda (sredstvo rada); - na uređajima danim u najam ili u zalog; - na uređajima sa serijskim pogreškama proizvođača.  

2)           Sancta Domenica ne odgovara za oštećenja/nedostatke koji nisu na hardveru uređaja, niti za troškove analize oštećenja/nedostatka bez utvrđene pogreške na hardveru.
3)           Sancta Domenica neće odgovarati za nedostatke materijala i izvedbe uređaja u tijeku ugovorenog SD+ produljenog održavanja, kao ni lom i oštećenje ekrana u tijeku ugovorene SD+ zaštite, ako se iste zbog nedostavljanja uređaja ne mogu dokazati (izuzeto je potpuno uništenje uređaja uslijed više sile).
4)           Sancta Domenica ne odgovara za posredne štete (npr gubitak zarade, kazne, itd.) nastale zbog nedostataka materijala i izvedbe uređaja u tijeku ugovorenog SD+ produljenog održavanja, odnosno loma ili oštećenja ekrana u tijeku ugovorene SD+ zaštite.  

Članak 10. Teritorijalno ograničenje  

Odgovornost Sancta Domenice po sklopljenom ugovoru o SD+ produljenom održavanju, odnosno po ugovorenoj SD+ zaštiti od oštećenja i loma ili SD+ zaštiti od loma ekrana kao i kombinaciji usluga SD+ Produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja, uključujući i e/bicikle/e-romobile sukladno ovim Općim uvjetima ograničava se na teritorij Republike Hrvatske.  

Članak 11. Prijava ugovorenog slučaja  

1)           U svrhu ostvarivanja prava na naknadu štete, Korisnik je dužan istu prijaviti na e-mail adresu podrska@sancta-domenica.hr.
2)           Prijavi štete potrebno je priložiti račun, kao i ostale dokaze na zahtjev Sancta Domenice (npr. fotografija oštećenja, ponuda za popravak uređaja, itd.).
3)           Odgovor na zaprimljenu prijavu štete Sancta Domenica će Korisniku dostaviti u roku od 15 radnih dana od dana zaprimanja cjelokupne dokumentacije.  

Članak 12. Zaštita osobnih podataka  

1)           U slučaju prijave ugovorenog slučaja sukladno članku 11., može doći do prikupljanja, obrade i dijeljenja osobnih podataka Korisnika s osiguravajućom kućom. Voditelj obrade je Sancta Domenica d.o.o., sa sjedištem u Svetoj Nedelji, Dr. Franje Tuđmana 69, osobni identifikacijski broj (OIB): 35409850545, a službenika za zaštitu podataka možete kontaktirati putem e-maila gdpr@sancta-domenica.hr .
2)           Voditelj obrade u svrhu navedenu pod 1) obrađuje podatke kao što su ime, prezime, OIB, adresa, broj telefona (dalje u tekstu: Osobni podaci).
3)           Obrada osobnih podataka na ovdje opisan način nužan je uvjet za sklapanje i postupanje po ugovoru o SD+ produljenom održavanju ili ugovora o SD+ zaštiti te po prijavama temeljem istih. .
4)           Pravna osnova za obradu Osobnih podataka je izvršavanje ugovora o SD+ produljenom održavanju, ugovora o SD+ zaštiti od oštećenja i loma, ugovora o SD+ zaštiti od loma ekrana, ugovora o skupnoj usluzi SD+ Produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja ili ugovora o skupnoj usluzi SD+ Produljeno održavanje i SD+ zaštita od oštećenja e-bicikli/e-romobili.
5)           Pristup Vašim Osobnim podacima ima osoba ovlaštena posebnom odlukom Voditelja obrade koju će Voditelj obrade zadužiti za obradu prijave osiguranog slučaja. Sve osobe koje mogu pristupiti Vašim osobnim podacima prilikom vršenja svojih redovnih radnih obveza vezani su obvezom čuvanja povjerljivosti podataka.
6)           Nadalje, u mjeri kojoj je potrebno i dopušteno, Voditelj obrade Vaše Osobne podatke može otkriti tijelima javne vlasti (npr. sudovima i drugim pravosudnim tijelima, upravnim tijelima, agencijama, inspekcijama i slično) ako to zahtijevaju ili dopuštaju obvezujući propisi kao primateljima osobnih podataka.
7)           Vaši Osobni podaci se čuvaju za vrijeme trajanja ugovornog odnosa, odnosno za vrijeme potrebno da se dovrši postupak po prijavi ugovorenog slučaja, osim ako prisilni propisi RH ne nalažu pohranu Vaših Osobnih podataka na dulji period.
8)           U odnosu na Vaše Osobne podatke, u svakom trenutku imate sljedeća prava:  - Pravo na pristup osobnim podacima;  - Pravo na ispravak netočnih podataka;  - Pravo na brisanje osobnih podataka;  - Pravo na ograničenje obrade podataka;  - Pravo na prenosivost podataka  - Pravo na ulaganje prigovora; Više o navedenim pravima i općenito obradi osobnih podataka možete pronaći u našoj Politici o zaštiti privatnosti na sljedećoj poveznici Politike o zaštiti privatnosti https://www.sancta-domenica.hr/privatnost-podataka. Ako želite saznati više ili želite koristiti jedno ili više od gore navedenih prava, slobodno kontaktirajte našeg službenika za zaštitu podataka putem e-mail: gdpr@sancta-domenica.hr
9)     U obradi Osobnih podataka ne koristi se automatizirano donošenje odluka.